פניה לשר האוצר: "עצור את הפגיעה באזרחים הוותיקים"

צבי טסלר No Comments on פניה לשר האוצר: "עצור את הפגיעה באזרחים הוותיקים"

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין במכתב דחוף לשר האוצר סמוטריץ': "עצור את הסעיף בחוק ההסדרים הקובע העברת מסמכים וחשבונות רק באופן דיגיטלי – מדובר בעינוי לאוכלוסיות הוותיקות"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, פנה הבוקר (חמישי) במכתב דחוף לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', וכן לשרים ולחברי כנסת רבים נוספים, בהם השרים יצחק גולדקנופף וניר ברקת, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, ח"כ אריה דרעי ועוד.

לדברי ראש העיר הרב רובינשטיין, "בפליאה ובתדהמה שמעתי על חוק התקשורת הדיגטלית העומד להצבעה במכלול חוקי חוקי ההסדרים במשק, חוק המבקש לקבוע כי שליחת הודעות ממשרדי הממשלה לאזרחים תבוצע באמצעים דיגיטליים ולא עוד באמצעות הדואר כפי שהיה נהוג עד כה.

"אני פונה אלייך באופן אישי ומבקש לשרטט בפנייך את מציאות חייה של ישראל השנייה, האחרת: בני ברק הינה השמינית בגודלה, אך גם עיר המציינת 100 להיווסדה, יחד עם היותה צעירה באוכלוסייתה, עדיין שיעורים של האזרחים הוותיקים שחצו את שנת המאה לחייהם כ"י, הינו הגבוה בישראל.

"שים לנגד עיניך את אוכלוסייה זו, אוכלוסיית הקשישים – דור המייסדים של חיינו בארץ הזו, מושא הערצה של כולנו, ונסה לתאר את חייהם נטולי המחשוב והדיגיטציה, כאשר כלל הודעות הביטוח הלאומי, משרד הביטחון, דוחו"ת, עדכוני בריאות מיסוי וכדומה, יועברו באמצעות דיגיטליים. מדובר בעינוי והתשה קיומית לאוכלוסייה הזכאית לכל הנגשה, לא להיפך".



0 תגובות